Jasper Gremie in actieOp de afsluitende barbecue van Beesd 1 is Jasper Gremie na een stemming onder de spelers, technische staf en sponsor Patrick Kemker gekozen tot Speler van het Jaar 2014-2015 bij Beesd 1.  Robert Waalraven was nr 2, Dyon van Bremen nummer 3 en Coen Verwolf nr. 4.

Verschillende positieve kanten van Jasper kwamen uiteraard naar boven. Zijn ijver op de trainingen en in de wedstrijden, zijn meer dan goede voetbalkwaliteiten voor ons niveau,  zijn positieve instelling en prettige omgang met iedereen.  Opvallend was dat Jasper gekozen werd in een seizoen waar hij  door blessures wel wat wedstrijden, vooral in de eerste seizoenshelft, gemist heeft. Dit werkte voor deze verkiezing opmerkelijk genoeg in zijn voordeel. Een van de meest gehoorde redenen bij het stemmen op Jasper was dat het zo duidelijk merkbaar was wanneer Jasper er wel of niet bij was. Dat geeft natuurlijk zijn grote belang voor het team aan. Een heel mooi compliment! Dat werd niet alleen bij Beesd onderkend, maar ook bij de tegenstanders. Zo verklaarde de trainer van SVSSS, bij de voor ons beslissende wedstrijd in de nacompetitie voor promotie, dat hij blij was dat hij na de eerste wedstrijd tegen ons in Beesd hoorde dat Jasper een week later in Udenhout geschorst was. Dit terwijl hij Jasper voor het eerst had zien voetballen. Ook hier werd nog eens onderkend dat de rol van Jasper binnen ons team van groot belang was. Dit mag dan ook gezien worden als een bevestiging voor de goede keuze. Jasper gefeliciteerd met deze mooie uitverkiezing!!