Kort verslag n.a.v. bestuursvergadering 14 april j.l.

• In goed overleg met Frans de Weijer is besloten om zijn functie van voorzitter van het jeugdbestuur over te dragen aan Gerard van Kilsdonk. Wij bedanken Frans voor zijn inzet voor onze vereniging en hopen dat hij nog lang betrokken blijft bij de jeugd (als wedstrijdsecretaris). Wij wensen Gerard veel succes met het voorzitterschap en zijn medebestuurders!!
  • Momenteel is er overleg met de gemeente over de aanleg van het kunstgrasveld op onze accommodatie in het voorjaar 2017. De exacte locatie wordt momenteel met de commissie velden en consuls besproken. Na de keuze van de ligging kan het onderhoud worden ingepland voor de velden dit voorjaar. Naast het overleg met de gemeente is er ook overleg met de 3 andere voetbalverengingen in Geldermalsen GVV, Meteren en Rhelico. Doel is om elkaar te informeren over financieringen, soort veld en eenduidigheid met de gemeente.
  • Ondanks de vele inspanningen van vele vrijwilligers voor het opknappen van onze accommodatie hebben blijkbaar veel gebruikers ( waaronder gasten ) veel moeite om de kleedkamers e.d. schoon te houden. Beschouw de accommodatie als eigen bezit en ga daar ook zo mee om s.v.p. en spreek elkaar hier op aan.
  • De Commissie Vrijwilligers geeft aan dat ze tegen de volgende problemen aanlopen. Sleutelplan loopt niet naar behoren. Ingeplande wedstrijden worden te laat doorgegeven aan Tiny van Veen. Het is moeilijk zichtbaar welke werkzaamheden de vrijwilligers doen.
  • Het is lastig ouders van jeugdspelers een vrijwilligers taak te geven. Veel leden en voornamelijk de ouders van de jeugd hebben we nog niet op de juiste manier kunnen bereiken om een taak in de vereniging te doen.
  • Velen weten waarschijnlijk ook niet dat hier een boete aan zit bij passiviteit. Bar blijft op donderdag te lang open en er is geen controle meer op. Op de donderdag en de zondag komen we barpersoneel te kort. Dit heeft er toe geleid dat alle leden een brief krijgen waarin we uitleggen wat er verlangd wordt van de leden of ouders van leden. Wij verzoeken jullie hier aan mee te werken en de ingevulde lijsten in de speciale brievenbus in de kantine te deponeren. Mailen mag ook. Belangrijkste is dat iedereen in beweging komt voor de club naast de vaste kern van vrijwilligers. Om de kantine in goede banen te leiden is er een reglement opgesteld en ligt voor iedereen ter inzage achter de bar. Het is een must voor iedereen om hier uitvoering aan te geven. Zaken als vergunningen, te lang open ( boze ouders ) bezetting en uitvoering taken dienen volgens het regelement  te verlopen. Graag aandacht hiervoor.
  • De voorbereidingen voor het Robert Mars Toernooi zijn in volle gang en wordt er weer hard gewerkt voor een bijzondere dag op zaterdag 21 mei.
  • Ook zijn de voorbereidingen samen met SVB voor de slotdag met een volley bal toernooi in volle gang. Gezien de belangstelling moet dit gaan slagen.
  • De cursusavonden van Cock van Dijk en Ben Frehe zijn een groot succes geworden. Ongeveer 45 leden hebben hun trainerskwaliteiten verhoogd en kunnen dit overbrengen op de elftallen. Bedankt voor jullie inzet!!
  • De dader van het verstrooien van vuilniszakken rondom onze accommodatie is nog niet aangehouden, verzoek aan iedereen om alert te blijven.
  • Voor elftallen die aan het einde van het seizoen een avond willen organiseren is er besloten om de consumpties voor die avond op €1,50 vast te stellen. Vooraf worden er munten gekocht bij  Jan Kroeze of Roland Versteegh tegen dit gereduceerde tarief. Het aantal munten dat vooraf gekocht wordt moet wel In verhouding staan tot de feestavond. Zijn deze munten op dan kan het feest voortgezet worden met munten uit de automaat.
  • Er is weer een voorraad v.v. Beesd vaantjes beschikbaar. Deze zijn op te vragen bij een van de mensen van de bestuursdienst. Er komt een handvoorraad in de bestuurskamer in een van de afsluitbare kastjes.

Als laatste willen we het eerste elftal succes wensen met de laatste wedstrijden en hopen we dat degradatie uitblijft. Zet hem op mannen!!

Namens het bestuur,

Max Kroeze