Beste leden en ouders van de Voetbal Vereniging Beesd,

Voetbal Vereniging Beesd is een traditionele vereniging die drijft op vrijwilligers en sponsoren. Zonder dit zouden de contributies dermate hoog zijn dat het niet meer in verhouding zou zijn tot de mogelijkheden van sporten. Door het nieuwe beleid zijn we zeer content met de huidige sponsoren die onze club een warm hart toe dragen. De inzet van de reeds betrokken vrijwilligers is zeer hoog en doet het bestuur beseffen dat we zo als vereniging op de goede weg zijn. Echter moeten we helaas constateren dat een grote groep leden en ouders van jeugdspelers nog geen of weinig inzet vertoont waardoor zaken als barbezetting, schoonmaakactiviteiten, onderhoud etc. nog niet optimaal verlopen. Ingedeelde vrijwilligers komen zonder reden niet opdagen, waardoor andere vrijwilligers gedupeerd raken en activiteiten niet ordelijk verlopen. Daarom willen wij u nogmaals informeren over het besluit aangaande de verplichte inzet voor u als lid / ouder en de daaraan verbonden eisen en restricties. De inzet van spelende leden en of ouders van pupillen wordt voor diverse activiteiten verlangd en daarom willen we jullie verzoeken om middels bijgevoegde formulier aan te geven wat  de voorkeur heeft. Mocht je al vrijwilligerswerk gedaan hebben dan het verzoek aan te geven voor welke activiteiten er tot op heden inzet is geweest.

Het bestuur heeft tijdens de algemene ledenvergadering bepaald dat minimaal 12 uur inzet per spelend lid vereist is en dat er € 50,-- in rekening wordt gebracht als dit niet per individu / gezin wordt gerealiseerd. Het is ons niet om de bijdrage te doen, maar om een goed georganiseerde vereniging met inzet van alle leden te krijgen! Een keer kleding wassen en rijden voor een elftal vallen niet onder deze regeling. Leden of ouders van pupillen die nog geen vrijwilligerswerk hebben verricht dit seizoen, kunnen tot 30 september 2016 alsnog aan deze verplichting uitvoering geven.

Formulier downloaden

Wij rekenen op uw bijdrage als lid / ouder en zien uw aanmelding graag binnen twee weken tegemoet.Na invulling van dit formulier kunt u het mailen naar vrijwilliger@vvbeesd.nl of deponeren in de brievenbus in de kantine. Samen kunnen we deze vereniging vitaal en gezellig houden tegen een acceptabele contributie waar een ieder zijn sportplezier kan blijven behouden.

Dank u wel!

Namens het bestuur,