Nog nauwelijks bekomen van deze overweldigende dag, waarop alweer het 5e Robert Mars Toernooi werd gehouden, willen we iedereen bedanken die zich heeft ingezet in aanloop naar en op deze dag.

Klik hier voor een video-samenvatting van deze dag!

Gewoontegetrouw volgde na de emotionele opening een heerlijke feestelijke dag met voor ieder wat wils. En wederom zijn wij aan het eind van de dag weer enorm verrast door de opbrengst.

Dankzij al jullie inzet, energie en enthousiasme is het wederom een gedenkwaardige dag geworden, waar we nog lang en heel tevreden op terug mogen kijken.

Wij kunnen natuurlijk niet zonder de spelers, speelsters, leiders, leidsters, begeleiders, begeleidsters, ouders, bezoekers, sponsoren, donateurs, de Voetbalvereniging Beesd en natuurlijk…. "last but not least…” DE VRIJWILLIGERS!

Wij nemen voor jullie allemaal ons petje af en zeggen:

DANK JULLIE WEL!

Met jullie steun hebben velen een geweldige dag gehad en mochten wij het schitterende bedrag van:

aan Sylvia van KiKa overhandigen.

Uiteindelijk toonde DVOL E1 zich in de finale het sterkst en wisten de meiden van Focus en Aurora er verdiend met de Fair Play Cup vandoor te gaan.