Beste leden van Voetbal Vereniging Beesd:

Alcoholgebruik

Regelmatig doen elftallen van onze vereniging mee aan voetbaltoernooien waarvan sommigen in het buitenland. Ouders geven dan hun kinderen mee aan leiders en begeleiders voor een sportief evenement.

Als bestuur zijn wij verantwoordelijk voor deze kinderen en dienen wettelijke bepalingen zoals die gelden voor bijvoorbeeld drank en roken nageleefd te worden. Hoe ouders met hun kinderen daar thuis mee omgaan staat los van de vereniging. Om voor toekomstige toernooien en evenementen een duidelijk standpunt in te nemen heeft het bestuur besloten hier een artikel aan te wijden in het jeugd beleidsplan, hetgeen binnenkort op de website te lezen is.

Dit houdt in dat er geen alcohol genuttigd mag worden tot de leeftijd van 18 jaar en leiders en begeleiders hier een voorbeeld functie in hebben. Uiteindelijk gaat het om verantwoording binnen onze vereniging voor dit soort sportieve evenementen waarbij onze zorg geld tot terugkomst op onze accommodatie.

Ballenkarren

Sinds kort kunnen we als vereniging beschikken over schitterende ballenkarren die gesponsord zijn door HJ Metaal. Een trieste constatering is dat het al meerdere keren is voorgekomen dat sloten worden opengebroken. Respect voor materialen van de vereniging is voor ieders belang om gebruik te kunnen maken van spelmateriaal en accommodatie.

Wij willen de leden verzoeken die hierbij betrokken zijn of hier informatie over hebben zich te melden bij ondergetekende. Dat dit niet getolereerd wordt moge duidelijk zijn!!

Helaas moeten de sloten binnenkort vervangen worden door cijfersloten en gaan we er vanuit dat mede door dit bericht het openbreken van sloten niet meer  voor komt !!

Namens het bestuur.

Max Kroeze