Patrick Kemker, eigenaar van Kemker makers van communicatie, heeft zijn aflopende sponsor overeenkomst met Voetbalvereniging Beesd met 3 jaren verlengd.
Met ingang van seizoen 2016-2017 zal Kemker wederom optreden als hoofdsponsor.

Kemker spreekt hiermee uit vertrouwen te hebben in de vereniging die uit een dal komt en er binnen 1 jaar reorganiseren weer staat op alle fronten!

Voorzitter Max Kroeze is zeer verheugd met de verlenging zodat er samen verder gebouwd kan worden aan de sportieve toekomst van de club.

Kemker is geen onbekende binnen de voetbalclub, hij heeft er jarenlang gevoetbald en is nog altijd op bestuurlijk niveau betrokken

bij de vereniging waar inmiddels ook de 2e generatie zich heeft aangediend, zijn dochter Daisy en zoon Deacon spelen ook in de jeugd.

Kemker makers van communicatie, wat overigens de verzamel naam is van de activiteiten drukken, printen, beletteren en het leveren van beurs en presentatie producten,  geniet in de wijde omgeving al jaren lang bekendheid. Kemker zet wensen van de klant om in een goed concept waarbij geldt…..afspraak is afspraak.

Kemker is in een korte tijd uitgegroeid tot een veelzijdig bedrijf.