Het negende seizoen van de WKC-competitie zit er inmiddels op en Richard Frehe is met duidelijk verschil de grote winnaar geworden. Hij werd op een straatlengte gevolgd door Chris Mongeoele (winnaar in 2014) en Martien vd Broek. De strijd om de 2e en 3e plaats werd pas in de allerlaatste wedstrijd beslist. Op 3 juli werden de prijzen uitgereikt in de sfeervolle tuin van De Notenboom.

Henry van Bremen en Anjo van Gameren werden door het bestuur extra in het zonnetje gezet voor hun verdiensten van het afgelopen seizoen.

Eind augustus start het lustrum jaar voor de WKC. De WKC-competitie kan nog steeds nieuwe deelnemers gebruiken. Ben je wat ouder? Wil je graag een balletje trappen op zondagochtend om 10.30 uur? Kom eens een keertje meedoen met deze 7 tegen 7 competitie. Je bent niet verplicht om iedere zondag aanwezig te zijn. Iedere week wordt er keurig geloot met wie en tegen wie je speelt. Na afloop van iedere wedstrijd vindt er een korte wedstrijdanalyse plaats onder genot van een hapje en een drankje.

De lijst met winnaars van de WKC-competitie

2008 Arno

2009 Arno