Vandaag was ik de pupil van de week. Weken heb ik naar deze wedstrijd uitgekeken tot papa liet lezen dat er op FB geschreven stond dat mijn favoriete club Feijenoord zou zijn. Hierdoor ben ik met een beetje tegenzin en omdat het moest van mama toch maar met papa, wij hebben allebei niets te vertellen,  naar VVB gegaan. Ik moest om 12.30 uur  aanwezig zijn en na een tijdje kwam kersverse huisbezitter Lars mij halen om mij in de kleedkamer te brengen van Beesd 1 (O20-1). Na de voorbespreking mocht ik met de reservespelers van Beesd de keeper inschieten. Daarna gingen we naar de kleedkamer om "ons" om te kleden en toen mochten we in een rijtje het veld op lopen. Na een korte uitleg van de scheidsrechter mocht ik de aftrap nemen. Ik heb  mijn favoriete speler Jarno even laten zien hoe het moest en gelukkig wist ook hij de keeper te passeren heel vroeg in de wedstrijd. Het was een hele leuke wedstrijd om te zien vanuit de dug out met de reservespelers en staf van Beesd en gelukkig hebben wij met 5-2 gewonnen.

Iedereen, muv Jelle ;-), bedankt voor de leuke middag.
Groetjes Daan.