Zaterdag 3 September vond het Beesd Bijzonder Toernooi plaats op Sportpark Molenzicht met aansluitend een muziekfestival. Dit alles had nog te maken met het leefbaarheidsbudget wat we vorig jaar gewonnen hadden. De donderdag ervoor werden de tenten opgebouwd door een aantal vrijwilligers ( waarvoor dank) en we duimden dat het die zaterdag droog zou blijven.

Om 13.00uur werden de teams ontvangen met koffie en cake en kwam de gezelligheid gelijk al boven water gezien het enthousiasme van iedereen.

Na het omkleden van de teams en een bal om even warm te schieten werd er om 14.00uur het startsein gegeven met een voorwoord door onze voorzitter Max Kroeze.

Gelijk spatte het plezier, enthousiasme, gezelligheid er vanaf tijdens de wedstrijden en werden er alleen maar lachende gezichten gezien.

Tijdens de wedstrijden werd er al druk gebouwd op het podium voor het muziekfestival.

Ña het laatste fluitsignaal van de wedstrijden was iedereen nog enthousiaster en werd er gelijk al geroepen dat dit wel een vervolg zou mogen krijgen.

Elk team kon na de wedstrijden een blauwe kaart inleveren met daarop de naam van het team welke zij het leukste team vonden waar ze tegen gespeeld hadden.

Het team met de meeste blauwe kaarten zou ook de winnaar van het toernooi zijn.

Dhr Nico Wiendels, die zelf ook met een team aanwezig was, was ook zeer enthousiast en deed een mooi slot woord met aansluitend de prijsuitreiking aan de winnaar van het toernooi.

De winnaar werd: Team Concordia die op het podium een medaille kregen omgehangen.

Na de prijsuitreiking begon gelijk aansluitend het muziekfestival met muziekkoren en muzikanten uit de regio die hun talenten konden laten horen, en die zijn er hoor!

De rest van de avond werd vol gespeeld door de band &Basic die ook een zeer gevarieerd en mooi programma speelde.

Eindconclusie, een hele mooi dag met heel veel enthousiaste mensen die het waardeerden dat dit georganiseerd werd.

Namens de organisatie dank aan alle vrijwilligers en teams die aan deze dag hebben meegedaan om het tot een succes maken. Wordt vervolgd!!