Vrijdag 16 september was het dan zover, vele ouders, begeleiders en kinderen gingen naar Waalwijk voor een bezoek aan de wedstrijd RKC – NAC Breda.

En dit keer namen tijdens de rust 15 jeugdspelers van O-13 deel aan een penalty-shootout tegen RKSV Nemelaer.

Om 18.15 uur arriveerden de eerste ouders en kinderen op Sportpark Molenzicht en toen alle kinderen voorzien waren van een pakje drinken en een zakje chips welke ook deze keer werd gesponsord door MCD Beesd ging de stoet auto’s richting Waalwijk.

Het werd een spannende wedstrijd die in een spannende slotfase werd gewonnen door NAC met 2-4.

We zaten naast het ‘uitvak’ waarin NAC gedurende de gehele wedstrijd liet horen waarom een avondje NAC bekend staat. We zien terug op een gezellige avond. Lars Donga het was weer prima georganiseerd en de volgend keer gaan we weer graag mee naar jou favoriete cluppie uit Waalwijk.