De WKC (7 tegen 7 voor de iets oudere liefhebber) is het 10e jaar  uiterst succesvol van start gegaan. Na 5 wedstrijddagen is het gemiddelde opkomstpercentage zeer hoog. Met heel veel enthousiasme strijden iedere zondagochtend tussen de 14 en 18 deelnemers om de broodnodige punten. Maar niet alleen het  voetbal is een succes ook de wedstrijdanalyse en evaluatie na afloop voorziet in een behoefte. Uiteraard zijn ook de weersomstandigheden in de maand september heer debet aan. Steeds meer nieuwe spelers melden zich aan. Het laatste nieuws is dat deze opzet ook bij vrouwen aan begint te slaan! Krijgen we korfbal-achtige taferelen?

De afgelopen week hebben enkele vrijwilligers een nieuwe WKC-veldje uitgezet en mogelijk wordt elders op het fraaie sportcomplex ook nog een veldje voorzien van de juiste kalk-lijnen. Peter Liefhebber en Hans van Bremen onder supervisie van Evert van Zelst heel hartelijk dank voor de tijd en moeite! Een dergelijk veldje scheelt heel veel discussie en komt het spelplezier bij een ieder ten goede. Dat een WKC- veldje aanslaat zagen we afgelopen zondag toen ook het derde elftal hier met veel plezier gebruik van maakte.

Inmiddels is, na 5 wedstrijddagen, Tony van de Heuvel de trotse koploper van de 10e editie. Maar het seizoen is nog erg lang, we spelen immers door tot begin juli 2017! De concurrentie ligt op de loer.

Heb je interesse? Kom een keertje vrijblijvend meedoen. Iedere zondag verzamelen we vanaf 10.00 uur. Aanvang wedstrijd 10.30.

Het WKC-Bestuur