Op zondag 30 oktober gaan we met z’n allen naar de wedstrijd FC Utrecht – NEC. Jij kunt, als lid van onze club, tegen een sterk gereduceerd tarief kaarten kopen voor die wedstrijd.

Kaarten voor kinderen tot 18 jaar kosten 7,50 euro. Kaarten voor volwassenen kosten 12,50 euro.

Per verkochte kaart stort FC Utrecht 1 euro terug in onze clubkas. Op die manier kun je niet alleen een mooie wedstrijd zien in Stadion Galgenwaard, maar is onze club er ook bij gebaat. Kaarten kun je bestellen via www.fcutrecht.nl/vvbeesd. Dat gaat snel en eenvoudig.

Laten we er met z’n allen een mooie middag van maken en FC Utrecht supporten in hun belangrijke thuiswedstrijd tegen NEC! Die begint op zondag 30 oktober om 14.30 uur.