De voetbalverenigingen vv Beesd en vv Rhelico hebben inmiddels voor het 2e seizoen een samenwerkingsverband op het gebied van hun jeugdafdeling. De verenigingen kenmerken zich beide door een open en gemoedelijke sfeer waarbij het realiseren van een prettige kader voor ontspanning de boventoon voert. De voetballende jeugd krijgt hierbij meer dan gemiddelde aandacht.

Voor onze selectieteams bij de F zijn we op zoek naar een hoofdtrainer. Passen onderstaande competenties bij jouw persoon ? reageer dan snel.

Kennis & vaardigheden jeugd trainer/coach :

> Beschikt over de juiste K.N.V.B opleiding.

> Heeft voetbalinzicht.(Spelinzicht –Technisch –Tactisch -Mentaal).

> Moet voetbalproblemen kunnen formuleren m.n. het lezen van een wedstrijd : Wie –Wat -Waar ?

> Heeft methodisch en didactisch vermogen.

> Heeft goede communicatie skills met jeugd.(moet ze kunnen begrijpen en raken)

> Heeft empathie

> Is enthousiast en gedreven.

> Positieve instelling - Consequent - Reëel.

> Is geduldig.

> Kan discipline hanteren & zelfdiscipline bezitten

> Realiseren voorbeeld functie en door zijn/ haar functioneren ook uitdragen.

> Normaal taalgebruik.

> Moet tegen feedback kunnen en moet zelf in staat zijn om zichzelf feedback te geven.

> Moet zich ook coach-baar opstellen en bereid zijn tot bijscholing en onderhouden en uitbreiden van zijn kennis.

> Heeft de totale (eind)verantwoording voor het toegewezen team

> Ondersteunt actief de andere trainers/coaches in dezelfde leeftijd categorie (heeft een” train de trainer verplichting)

SJO VV Beesd / VV Rhelico

Rene Hooijmaijers