Zondagmiddag bereikte ons het droeve bericht van het overlijden van ons aller Willy Kroeze.

Jarenlang is Willy zeer betrokken geweest bij het wel en wee van onze voetbalvereniging.

Vroeger als bestuurslid en de laatste jaren bekommerde hij zich over de loterij, de kassa voor de kaart verkoop, als supporter en als criticaster na afloop in de bestuurskamer. Willy was er voor de club. Hij genoot met volle teugen van het voetbal leven en wilde graag van alles op de hoogte zijn. Willy Kroeze een man met het hart op de goede plaats.

Een man met een groot voetbal hart. Wij zullen hem missen.

Willy bedankt voor alles wat je voor onze club hebt betekend. Het zal wennen zijn zonder jou op de zondagen langs de lijn.

De gelegenheid tot condoleren is er op donderdagavond 22 januari a.s. in het Herinneringshuis 'De Einder' te Rhenoy.  Van 19.00-20.30 uur.
De afscheidsplechtigheid vindt plaats op vrijdag 23 januari in besloten kring.

Wij wensen Nolda en de familie heel veel sterkte bij dit grote verlies.

Het bestuur van de V.V. Beesd