Beste lid van v.v. Beesd,

Ondanks de fusieplannen zien wij toch het belang van het vastleggen van de activiteiten die vrijwilligers voor v.v. Beesd uitvoeren. Bent u lid en draagt u al een steentje bij, vul dan ook het formulier in. Het gaat om allerhande soorten vrijwilligersdiensten als bardienst, bestuursdienst, klusochtenden, trainen/leiden etc.

Zeker gezien het besluit in de jaarvergadering van september 2014 om een vrijwilligersbijdrage te vragen van 25 euro per half jaar per lid. Mocht u deze bijdrage willen voldoen kunt u dat ook aangeven op het formulier.
Wilt u deze bijdrage terug ontvangen dan is het invullen van dit formulier noodzakelijk. Mochten er vragen zijn kunt u zich wenden tot de vrijwilligerspagina of via  vrijwilliger@vvbeesd.nl.

Bedankt voor het invullen!

De commissie Vrijwilligers