Op 23 april werd de allerlaatste derby Beesd- Rhelico gespeeld. De uitslag was 1-1 en de ambiance was goed. Zowel langs de lijn in de speciaal geplaatste tent naast de kantine waar de Businessclub van VVBeesd in samenwerking met sponsor van de dag; de Liefhebber Groep een gezellige brunch voor haar leden organiseerde.

De Liefhebber groep bestaat dit jaar het 20 jaar. Dat wordt groots gevierd. Arie Liefhebber, verraste de leden van de businessclub met een enerverende presentatie waarin duidelijk werd dat hij al lang niet meer dat standaard schildersbedrijf is, dat misschien nog werd gedacht. De Liefhebber groep is een dynamisch bedrijf met een indrukwekkende portfolio aan klanten zowel in binnen als buitenland.

Het bedrijf bestaat uit verschillende takken; Schildersbedrijf Liefhebber is het bedrijf waar het 20 jaar geleden allemaal mee begon. Met Dak Liefhebber verzorgt de groep reiniging en coating van gevels en  daken. Met grote opdrachtgevers als bijvoorbeeld FC Utrecht.

Tot slot werd de groep onlangs uitgebreid door de overname van collega schildersbedrijf Otto Verkerk. Zij visten in de zelfde vijver. Door de overname wist Liefhebber zijn klantenkring mooi uit te breiden. Bovendien kon het team vak mensen op deze manier verder worden uitgebreid. Waardoor de kwaliteit hoog kan worden gehouden. Want de kwaliteit staat altijd voorop bij de Liefhebber Groep.

De businessclub V.V. Beesd  is medio 2015 opgericht.  Met de bijdrage van de “Businessclub V.V. Beesd”  wil zij voor de korte termijn een injectie geven aan de huidige onderhoudskosten en voor de lange termijn aan de beoogde nieuwbouw. Het streven is om een aantal keren per jaar, met alle leden van de “Businessclub V.V. Beesd” , bij elkaar te komen onder het genot van een drankje en een hapje, om elkaar beter te leren kennen en te netwerken.

Na het gezellig samenzijn voorafgaand aan de wedstrijd Beesd 1 – Rhelico 1, heeft de club  van Genderen Tentverhuur, Wakkermans Elektro en Melkveehouderij Maatschap Gremie als nieuwe leden mogen verwelkomen waardoor het aantal leden van de Business Club v.v. Beesd stijgt naar 106 leden.

Al met al was het een zeer geslaagde dag!