Een groot aantal WKC-spelers is enkele weken geleden te gast geweest voor een demonstratie training bij de FreeFightClub te Beesd

Onder leiding van de  zeer deskundige trainer Henri Kriesels met zijn assistent trainer Andre Kielestein werd een op maat gesneden training afgewerkt waarbij alle facetten van deze vechtsport aan de orde kwamen zoals effectief stoten, trappen, grondgevecht, sparren en stootzaktrappen.

De geruchten gaan dat Richard F. deze training heeft gearrangeerd met een aantal vrienden om de laatste fase van het seizoen met succes af te sluiten en zijn enige concurrent Tony vd Heuvel de baas te blijven.

Namens de WKC willen we de FreeFightClub , Henri  en Andre hartelijk danken voor de gastvrijheid.