De technische commissie heeft in overleg met de leiders en trainers de elftallen voor het nieuwe seizoen ingeschreven. Een aantal opmerkelijke wensen van ons zijn neergelegd bij de KNVB.

Zo willen we met Beesd 1 om 14 uur thuis blijven voetballen. Zal Beesd 2 voortaan thuis spelen als Beesd 1 uit speelt. En is Beesd 5 het 4de geworden maar blijft het in de 6de klasse spelen. We hebben een evenredige bezetting van wedstrijden ingewilligd zodat we de wedstrijden bij eventuele slechte velden allemaal op het kunstgras kunnen spelen.

Tevens zijn alle teams ingeschreven voor het BEKER programma, dat betekent dat alle teams in september eerst 3 wedstrijden beker spelen voordat de competitie eind september gaat beginnen. Concrete data komen later.

Wensen richting KNVB

De ene zondag spelen de volgende teams thuis

Beesd 1  14.00 uur

Beesd 3  12.00 uur

Beesd dames  10.00 uur

De andere zondag spelen de andere teams thuis

Beesd 2  12.00 uur

Beesd 4  10.00 uur

Nogmaals het zijn wensen met bovenstaande onderbouwing richting de KNVB en het uiteindelijke wedstrijd programma zal aantonen of deze ingewilligd zijn.

Technische Commissie Senioren