Noteer alvast in uw agenda!

Opening kunstgrasveld en nieuwe hoofdveld op zaterdag 26 augustus 2017.

Deze openingsdag is voor iedereen dus ook niet-leden uit de regio zijn van harte welkom.

Alle teams van v.v. Beesd, zowel jeugd als seniorenteams spelen die dag onderlinge wedstrijden.

Tijdens deze dag is het de bedoeling dat elk team zijn of haar tenue krijgt uitgereikt en er tevens foto ’s worden gemaakt van de teams voor de Presentatiegids 2017-2018.

Mogelijk dat er op deze dag ook nog een wedstrijd georganiseerd gaat worden tussen bijvoorbeeld het eerste en een prominent elftal.

Er zullen die dag een aantal kramen / tenten beschikbaar zijn waar eten en drinken verkrijgbaar is.

Voorlopig programma:

• 11.00 uur           Start onderlinge wedstrijden jeugdteams en fotomoment voor presentatiegids
  • 12.30 uur           Ontvangst
  • 13.00 uur           Openingswoord door voorzitter Max Kroeze
    • Aansluitend officiële opening door Wethouder Wiendels
    • Oplaten ballonnen met kaartjes (ballon met de verste afstand wint een prijs)
  • 13.30 uur           Uitreiking tenues senioren en fotomoment senioren voor de presentatiegids
  • 14.30 uur           Start toernooi seniorenteams
  • 16.30 uur           Einde toernooi