Beste sportvriend(in),

De afgelopen weken zijn we druk bezig geweest met het updaten van onze ledenadministratie. Wij achten nu het moment daar om de contributie te gaan innen bij de leden.

De contributie zal rond 1 oktober 2015 worden afschreven.

In principe worden alle halfjaarlijkse en jaarlijkse contributies afgeschreven en heeft u hier inmiddels een e-mail over ontvangen. Hieronder vindt u de meest gestelde vragen omtrent het innen van contributie.

Met vriendelijke groet,

Financiële commissie VVB

FAQ Contributie
1) Geen e-mail met factuur ontvangen en wordt de contributie toch afgeschreven? Sorry, uw emailadres is bij ons niet of verkeerd bekend. U kunt deze wijziging mailen naar leden@vvbeesd.nl o.v.v. naam, geboortedatum en adres of deze direct aanpassen via de mobiele applicatie van voetbal.nl

2) Geen e-mail met factuur ontvangen en wordt de contributie niet afgeschreven? Wij hebben enkele leden welke we op dit moment niet kunnen innen vanwege een issue met de applicatie van de KNVB of doordat we nog wachten op een machtiging. Deze contributies zullen wij later deze maand innen.

3) Heeft u een verkeerde/onterechte factuur ontvangen? Sorry. Ook wij kunnen fouten maken. Geef ons uw wijziging/klacht door via administratie@vvbeesd.nl en wij nemen deze z.s.m. in behandeling. In alle gevallen kunnen wij de automatische incasso niet meer annuleren aangezien deze al is aangeboden aan de bank.