Snelle Kanjer Actie van Clubvoetbaldagen verlengd!

3 dagen lekker voetballen, plezier maken met (nieuwe) voetbalvrienden en genieten van de topsfeer; dat zijn de Clubvoetbaldagen bij VV Beesd. Het Engelse thema laat je kennismaken met het beste uit Engeland. Wat dacht je van een heuse FA CUP of de nieuwste oefeningen van Manchester en Chelsea? De Clubvoetbaldagen zijn dit jaar op 30 april, 1 en 1 mei.

Snelle Kanjer Actie
Wegens succes is de speciale actie voor snelle inschrijvers met 2 weken verlengd t/m 31 maart! Naam + rugnummer (t.w.v. €12,50) worden kosteloos gedrukt op het shirt. Zo heeft iedere voetballer zijn unieke voetbalshirt!

Schrijf je meteen in!
Alle voetballers van 6 t/m 13 jaar kunnen meedoen, je hoeft dus geen lid te zijn.  Schrijf je alleen of met je teamgenoten in via www.clubvoetbaldagen.nl/voetbaldagen-vvbeesd/ want VOL is VOL!