Geachte leden van v.v. Beesd

Zojuist bereikte ons het droeve bericht dat Rinus Zuurmond vandaag op 72 jarige leeftijd is overleden. Rinus was al geruime tijd ziek en verbleef hiervoor in Ziekenhuis Rivierenland in Tiel.

Een stille werker, een bijzondere man, onopvallend, maar altijd aanwezig op Sportpark Molenzicht.

Enkele keren per dag liep hij met de hondje naar het voetbalveld om te kijken of alles in orde was.

Zijn gezondheid ging steeds verder achteruit en zijn loopje naar het veld werd steeds zwaarder.

Rinus is meer dan 50 jaar lid geweest van v.v. Beesd, en was ook erelid van onze club.

Rinus, een echte clubman, we zullen hem missen.

We wensen zijn broer Arie, overige familieleden en bekenden sterkte met dit verlies.

Gelegenheid tot condoleren zal zijn in de kantine van v.v. Beesd. De exacte datum en tijd zullen z.s.m. worden gecommuniceerd.

Bestuur v.v. Beesd