Beste leden en bezoekers,

De afgelopen maanden hebben we helaas moeten constateren dat er bij de bar niet correct wordt afgerekend. Dit is geconstateerd door de munten en het verbruik met elkaar te vergelijken waardoor grote verschillen inzichtelijk werden. Doorgeteld op jaarbasis meer dan € 10.000,--

Dat wij als bestuur hier zeer teleurgesteld in zijn mag iedereen duidelijk zijn. Als vereniging kunnen we een lage contributie hanteren in combinatie met onze sponsoren en de baromzet.

Het niet correct betalen staat dan ook gelijk aan diefstal van de vereniging en hebben we het hier niet over enkele munten wat in de praktijk denkbaar en enigszins overkomelijk zou zijn.

Ook de controle van barmedewerker is een aandachtspunt omdat hij / zij in deze constatering een belangrijke functie heeft.

Doe de vereniging en vooral jezelf niet te kort en betaal met de juiste hoeveelheid munten.

Laten we het vooral goed en gezellig houden met elkaar en niet afdalen naar dit soort praktijken van waarschijnlijk enkele individuen.

Het bestuur.