Maaike en Ming Hsieh heetten de leden van de Businessclub v.v. Beesd van harte welkom, afgelopen zaterdag tijdens een netwerkborrel.

Zo’n 75 aanwezigen konden kennis maken met Maaike en Ming Hsieh, de nieuweeigenaren van ‘t Voorhuys – Lunchroom-Cafetaria-Grand Café te Beesd.

Recent hebben zij de leiding van het Voorhuys op zich genomen en zij zitten vol plannen om er een groot succes van te maken. Ming vertelde alle aanwezigen dat de horeca in zijn bloed zit. Het is hem met de paplepel ingegoten. Komendvan een kleiner bedrijf was de tijd aangebroken om iets groters ter hand te nemen.

Nu nog pendelend vanuit Etten-Leur hopen Maaike en Ming zich in de toekomst ook in Beesd te kunnen vestigen. Beiden hebben er zeer veel zin in om ‘t Voorhuys weer prominent op de kaart te zetten. Naast de kennismaking met Maaike en Ming konden de leden van de Business Club v.v. Beesd in gemoedelijke sfeer en onder het genot van een hapje en drankje, netwerken. Met zo’n 100 leden binnen de Business Club is er altijd wel een bedrijf waar je op terug kunt vallen in geval je van een bepaalde dienst gebruik wenst te maken.

Dit alle onder het motto “Ons kent Ons”. Waarom zou je iets van ver halen terwijl het binnen de eigen “club” beschikbaar is.