Een feest voor iedereen!

Het jubileumfeest komt steeds dichterbij. Eén grote familiedag met spelletjes, onderlinge wedstrijden enz.

Belangrijk: deze dag is niet alleen voor leden van v.v. Beesd, maar ook voor niet leden.

Dus breng gerust je buurmeisje, je schoonvader of je tante mee.

De Jeugdcommissie is erin geslaagd de spectaculaire ‘Voetbalcity’ vast te leggen. Deze voetbalstad is al 7 jaar jaarlijks een groot succes voor 15.000 kinderen. Een voetbalstad met 10 onderdelen. Hierdoor zullen de kinderen een onvergetelijke middag beleven. Alle jongeren t/m 16 jaar kunnen hieraan deelnemen. Geef je dus snel op bij een van de jeugdcommissieleden.

Voor de overige leden vanaf 17 jaar dus ook de WKC-heren, WKC-dames, Walking Football, het ‘nieuwe’ Dames1 team, het ‘oude’ Dames1 team en alle overige seniorenteams zullen onderlinge wedstrijden worden georganiseerd en hiervoor kun je je opgeven bij Igor Bassa of Kevin Kruissen.

Iedere bezoeker krijgt bij binnenkomst bonnen voor ‘iets’ te eten en ‘iets’ te drinken. Wat? Dat laten we nog een verrassing, maar de catering dit is in goede handen van Party-Point Partyservice en dus is kwaliteit gegarandeerd.

De muziek tijdens deze dag zal worden verzorgd door DJ Leander en na het sportieve deel zal feestbeest Jerick optredens verzorgen.

Het programma ziet er als volgt uit:

13.00 uur Ontvangst met koffie

13.30 uur Openingswoord door voorzitter Max Kroeze

14.00 uur Aanvang onderlinge wedstrijden en Voetbalstad

16.00 uur Einde wedstrijden

17.00 uur Gezellig samenzijn met eten en drinken met optredens van zanger Jerick

20.00 uur Einde dag

Kom dus zondag 2 juni naar sportpark Molenzicht.

Veel plezier.

De Activiteiten Commissie