Het bestuur van v.v. Beesd bedankt Patrick Kemker, als eigenaar van Drukkerij Kemker te Beesd, voor de jarenlange sponsoring van v.v. Beesd en met name van het 1e elftal.

Als “oud” actief voetballer weet Patrick hoe belangrijk een sponsor voor een vereniging is. Bijna 10 jaar geleden heeft hij het hoofdsponsorschap met verve opgepakt. In overleg met betrokkenen van de v.v. Beesd is er met succes invulling gegeven aan het sponsorschap.

Patrick Kemker is nog steeds actief betrokken bij de vereniging mede doordat de kinderen van Patrick en Hester actief sporten bij de v.v. Beesd.

Ook in de toekomst zal Patrick betrokken blijven. O.a. als “bord”sponsor, als lid van de Business Club van v.v. Beesd en als mede bestuurslid van de kledingcommissie.

Het hoofdsponsorschap zal worden voortgezet door de firma de Jong Zuurmond, hierover later meer.

Het bestuur.