KAMPIOENENKOORTS BEESD 2 ZATERDAG

Het gaat al weken in de wandelgangen rond door het dorp Beesd. Het nieuwe team op Zaterdag wint al 3 weken op rij in de competitie en vandaag was het de beurt om het tegen Brakel 4 op te nemen, een ploeg die tot nu toe ook hun wedstrijden gewonnen had. Tevens maakte vandaag Edwin zijn debuut.

Het was een stroef begin van beide kanten met af en toe leuk voetbal van de kant van Beesd 2 en het was al snel duidelijk dat ze de overhand hadden in de topper. Wel scoorde Brakel de openingstreffer. Vanaf een meter of 30 schoot de middenvelder raak , de keeper van Beesd dacht dat de bal over ging en zo kreeg Beesd dus zijn eerste tegengoal te verwerken. 1 minuut voor de rust maakte Leon Wibbeke tevens topscoorder (4 goals) er 1-1 van.

Zoals wel vaker kwam Beesd sterk uit de kleedkamer. John (Witte) maakte er direct 2-1 van. De meeste spelers van Brakel waren kapotgespeeld door het hoge tempo van Beesd. De ploeg kreeg kans op kans en raakte onder andere een keer de lat en twee keer de paal. Uiteindelijk kwam er toch de dikverdiende 3-1 en wie anders dan Leon. Hij maakte zo zijn vijfde goal in vier wedstrijden.

Na de wedstrijd kwam onze vaste zanger/speler Patje v d Hurk uiteraard weer optreden en was het gezang uit zijn keel in en rond Beesd goed te horen.

Aankomende zaterdag staat er weer een topper op het programma voor de mannen uit Beesd. Aankomende zaterdag zal om 14:00 HSSC 61 het volgende slachtoffer moeten worden.

Captain/Trainer