Bijna 3 jaar geleden zijn Marion Koopman en Jolanda van de Broek (destijds nog gezamenlijk met Angela van Leeuwen) de bestuursdienst opgestart. Zij hebben hier hun ziel en zaligheid in gestopt en hebben ervoor gezorgd dat er heel veel vrijwilligers op een hele positieve manier bij de vereniging betrokken zijn geraakt.

Iedere zaterdag zorgen zij voor een veld- en kleedkamerindeling voor alle thuisspelende jeugdteams en hun tegenstanders zodat eenieder naar hartenlust kan voetballen. Daags van te vooraf worden de bezoekende teams al met een welkomstbrief op de hoogte gebracht op welk veld ze moeten spelen, welke kleedkamer er voor ze is gereserveerd en dat erbij Beesd met muntjes afgerekend moet worden. Zodra het programma bekend is worden er bananen besteld voor de jeugdteams die vervolgens in de rust geconsumeerd kunnen worden.
iedere zaterdag zorgen zij dat er vrijwilligers op de vereniging zijn die de bezoekende jeugdteams ontvangen en wegwijs maken op Sportpark Molenzicht. Voor de leiders en trainers is altijd een warm onthaal middels een kopje koffie en een gezellig welkom.

Beide dames vinden het tijd voor iets anders om elders hun bijdrage te gaan leveren, Jolanda en Marion hebben aangegeven tot de winterstop  actief te blijven bij v.v. Beesd.

Wij als jeugdcommissie zijn jullie hier enorm dankbaar voor en gaan jullie dan ook keihard missen!

Wij hopen jullie nog vaak op en rond de velden van v.v. Beesd te zien.

Nogmaals héél, héél hartelijk dank!

Jeugdcommissie v.v. Beesd

OPROEP NAAR AANLEIDING VAN BOVENSTAANDE!

v.v. Beesd is op zoek naar enthousiaste vrijwilligers, bij voorkeur 2 mensen, die de leiding van deze goed georganiseerde commissie over zouden willen nemen. Jolanda en Marion zijn natuurlijk bereid om je in te werken en om alle zaken over te dragen. Je stapt in een goed opgezette commissie.

Reacties graag naar:

Marion Koopman           Email: koopman229@zonnet.nl              Tel. 06-46621595
Jolanda van den Broek  Email: rob-vandenbroek@kpnmail.nl    Tel. 06-23533576