Beste leden van Voetbal Vereniging Beesd.

Over bijna een week gaat de kalender weer kruisen met het voetbalseizoen en kunnen we terug zien op een intensief en succesvol jaar. De aanleg van het kunstgrasveld en renovatie hoofdveld heeft onze accommodatie een geweldige boost gegeven qua gebruik en uitstraling.  Ook het begin  van een duurzame vereniging  met de nieuwe ledverlichting en door het leefbaarheidsbudget van de gemeente Geldermalsen verkregen subsidie voor een zonneboiler.

Vele vrijwilligers hebben hier een steentje aan bijgedragen. Naast deze vrijwilligers is er ook veel werk verzet door vrijwilligers  om de vereniging vitaal en draaiend te houden tegen een acceptabele contributie. Waarvoor onze dank!!

In het nieuwe jaar start de indeling met de tijdelijk aangesteld vrijwilligers coördinator voor de barbezetting. Met het motto “voor en door leden” gaan we van het nieuwe jaar weer een sportief en gezellig jaar maken.

De bijeenkomsten van onze business club is ook niet onopgemerkt gebleven, onderhoudende onderwerpen en presentaties zorgen voor een positieve sponsoring en netwerk binnen de club. Een vitale vereniging kan niet  zonder de inzet en bijdrage van  sponsoren en leden van de business club, waarvoor onze dank!!

Uitdagingen genoeg op sportief en beleidsmatig niveau, er komen schitterende projecten voorbij voor de ontwikkeling naar een open club met meer gebruik op de nog onbezette tijden van onze accommodatie. De komst van de start  Rondje Rhenoy is hier een mooi voorbeeld van en voor herhaling vatbaar.

Onze vereniging heeft ook een bijdrage mogen leveren aan het oud- en nieuwjaarsfeest op het dorpsplein in samenwerking met “de Notenboom, gemeente Geldermalsen en verenigingen uit Beesd. Laten we er een mooi en gezellig feest van gaan maken zodat raddraaiers zich gaan bedenken en Beesd geen negatief imago in de streek oploopt door vandalisme.

Op 7 januari 2018 starten we met de uitgifte van obligaties ter waarde van € 500,-- voor de financiering van het kunstgrasveld en voorbereiding nieuwe accommodatie.

Namens het bestuur wil ik iedereen fijne kerstdagen en een sportief en gezond nieuwjaar wensen.

Met vriendelijke groet,

Max Kroeze