Beesd – Na een aardige voorbereiding voor het tweede, zit het elftal van Bronk & Kroeze momenteel in de hoek waar de klappen vallen. Sinds de aanstelling van Bronk werden van de laatste 5 wedstrijden er maar één winnend afgesloten, haalt Bronk de kerst wel? Vooralsnog slaat de paniek bij de kersverse Opa Bronk nog niet toe, “Aanstaande zondag voorzie ik iedereen van beschuit met kaas en muisjes, dit moet wel een boost geven!”. Namens Beesd 2 feliciteren wij Leroy & Sandra van harte met de geboorte van hun zoon.

Een week of 3 geleden begon de ellende voor Beesd 2. Na een goede start in Geldermalsen, waar Beesd snel op voorsprong kwam, werd er uiteindelijk in een matige wedstrijd met 3-2 verloren.

Een week later werd het spel er niet veel beter op. In een hele zwakke eerste helft besliste Elshout de wedstrijd eigenlijk al. In de tweede helft werd het spel iets beter, maar te laat voor een eventueel punt.

Afgelopen zondag kwam Beesd in actie tegen Theole 2 voor de volgende ronde in het KNVB beker toernooi. Op voorhand al een lastig karwei, Theole staat namelijk ook eerste in de competitie. Toch vonden de Tielenaren in Beesd een zware tegenstander, door goed veldspel van de rood-zwarten, werden zij niet echt gevaarlijk. Grootste kans van de eerste helft was voor Jasper van Bremen, maar hij stuitte op een verdediger op de doellijn.

In de tweede helft hetzelfde gezicht. Theole heeft de bal, maar Beesd de grote kansen. Na ongeveer 70 minuten was het toch Theole dat de score openden. Hierna was Beesd het even kwijt, en liepen de Tielenaren razendsnel uit naar 0-3. Dyon van Bremen deed nog iets terug vanuit een corner, en zette de eindstand op 1-3.

Kan Beesd aanstaande zondag tegen Mec’07 hetzelfde veldspel op de mat leggen dan tegen Theole? In de beker werd dit seizoen al één keer verloren van de club uit Maurik, maar Bronk & Kroeze lijken er gebrand op te zijn om deze wedstrijd winnend af te sluiten.

Sponsor Beesd 2

8. Rick Bambacht 0 0
  Mathé Nab 0 1
  Totaal 37 11

Eigen Doelpunten Comp. Bek.
 1. Rick Bambacht 1 0
  Totaal 1 0