Bij deze wil ik laten weten dat de overeenkomst voor het volgende seizoen geen doorgang vindt.
Het heeft veel te lang geduurd, maar vandaag heb ik een overeenkomst getekend waarin ik afstand neem om het volgend seizoen als verzorger aan de slag te blijven bij deze eigenzinnige vereniging.
De financiële situatie van de vereniging laat het niet toe om mij in dienst te houden. Jammer, want ik had het gevoel nog jaren de sporthelden en anderen te kunnen bijstaan met blessures en andere ongemakken.

Er zijn een drietal zaken die ik nooit meer zal vergeten;
- De finale wedstrijd bij Ziggo daags na de crematie van mijn broer. Kippevel momenten dankzij de support van de supporters.
- Het Robert Mars toernooi.
-Het toezingen door de supporters tijdens de wedstrijden, dit genoegen hebben maar weinige verzorgers.

Ik wil bij deze iedereen bedanken voor de goede samenwerking.
Namen noemen is altijd lastig, omdat je dan altijd iemand vergeet. Maar ik wil 1 uitzondering maken. Evert, ik hoop dat je nog jaren in goede gezondheid de cap van Hagglunds mag dragen.

Het gaat jullie goed.
Met vriendelijke sportgroet, Herman