Beste leden,

Afgelopen woensdag hebben we een 2e bestuursvergadering gehad en willen wij jullie informeren over de besluitvorming en aandachtspunten:

- Thijs Osinga (Petanque) heeft zich om gezondheidsredenen terug getrokken uit het bestuur en wordt tijdelijk vervangen door Gerry Uelderink. Het bestuur bedankt Thijs voor zijn inzet en wenst hem alle sterkte toe.

- De hele accommodatie wordt buitenom geschilderd en aan de binnenzijde zullen herstelwerkzaamheden worden uitgevoerd. Ruud de Lang coördineert samen met de vele vrijwilligers deze actie.

- De munten automaat is geplaatst en operationeel.

- Er komt een wisselautomaat om papiergeld om te zetten in munt geld voor aankoop munten.

- Er is een besluit genomen voor een eigen bijdrage “voetbaltenue” bij de senioren. De jeugd volgt waarschijnlijk volgend seizoen. De materiaal commissie heeft de richtlijnen hiervoor opgesteld en zal dit z.s.m. bekend maken

- De reeds vooruitbetaalde legeskosten voor een bouwvergunning worden door de gemeente Geldermalsen gereserveerd voor een definitieve aanvraag. Er is geen andere mogelijkheid om het terug te krijgen.

- Er is veel tijd en energie gestoken in het actueel maken van de ledenadministratie. Na het inrichten en opschonen van het bestand wordt er een begin gemaakt met het inrichten van de vrijwilligersbijdrage. Informatie hierover volgt nog.

- Er worden deze week nieuwe sloten in de kantine geplaatst en de sleutels middels een sleutelplan uitgedeeld. De sloten van de kleedkamers blijven gehandhaafd. Bij Mari van Voorden ligt een sleutelset van de kantine en dient de afhaler vanaf deze week te tekenen voor ontvangst. Degene die tekent is ook verantwoordelijk voor het afsluiten en terug brengen van de sleutel.

- Er is een nieuw alarmsysteem aangelegd en worden de passen die hierbij nodig zijn in combinatie met de sleutels uitgereikt. De camera’s worden een dezer dagen gemonteerd.

- Er komt een koffieautomaat en frisdrankenautomaat in de kantine waarbij met geld betaald kan worden. Op de momenten dat de bar gesloten is, bestaat er de mogelijkheid om wat te nuttigen.

- De komende weken is de bar de hele week geopend, als proefperiode. Blijkt er te weinig belangstelling te zijn, dan gaat de bar dicht van maandag tot en met woensdag om kosten te besparen. Door de automaten in de kantine wordt er een alternatief geboden.

- De ledenadministratie is druk doende met het innen van achterstallige contributie. Verzoek aan alle betreffende leden dit z.s.m. af te wikkelen. De spelerspassen worden na betaling uitgereikt.

- Er is besloten dat de leden van de Petanque vanaf heden zelf voor de drank gaan zorgen die ze op hun “baan” nuttigen. In de kantine is ook voor hen, het muntensysteem van toepassing.

- In de bestuurskamer staat enkel nog een koffieautomaat en snelkoker waar gratis gebruik van gemaakt kan worden door leiders, trainers en klusgroepen tijdens vergaderingen en wedstrijden.

- Enkel de vrijwilligers die achter de bar werken krijgen munten naar rato uren / werkzaamheden uitgedeeld om wat te nuttingen.

Wij willen de sponsoren van harte bedanken voor hun betrokkenheid, inzet en giften. De sponsorcommissie zal jullie blijven informeren over de bedrijven en hun giften.

Daarnaast dankt het bestuur de inzet van veel vrijwilligers ……. Ook zonder jullie zou hetgeen we op dit moment bereikt hebben niet haalbaar zijn geweest.

De volgende stap is, de organisatie goed op de rit te krijgen en de ingezette actie’s tot een goed einde te brengen. Wij houden jullie op de hoogte.

Max Kroeze ( namens het bestuur)