Tijdens de ALV (Algemene Leden Vergadering) van 2 november is besproken dat ieder actief spelend lid een jaarlijkse bijdrage gaat betalen voor het tenue dat hem/haar ter beschikking wordt gesteld. In seizoen 2015-2016 zal dit systeem voor de senioren ingevoerd worden tegen een (gereduceerd) tarief van euro 7,50 en in seizoen 2016-2017 zal het systeem ook bij de junioren worden ingevoerd.

De opbrengst wordt gebruikt om alle teams te kunnen voorzien van een representatief tenue als wel beschadigde en versleten kleding te kunnen vervangen. Sponsoren blijven uiteraard van harte welkom voor de aanschaf van trainingspakken,tassen etc. en kunnen ook tegen een aantrekkelijk bedrag een aantal jaren hun naam/logo vermelden op de door de vereniging aan te schaffen tenues (shirt en broekje). Diverse verenigingen hebben reeds een aantal jaren positieve ervaringen met dit “kleding lease” concept hetgeen met ingang van dit seizoen ook door VVBeesd wordt ingevoerd.

Voor de regels, verbonden aan de “kleding lease” verwijzen wij naar de specifieke informatie hierover.

Het kledingleaseplan vindt u in de volgende bijlage