v.v. Beesd zich wil profileren als 'club van en voor iedereen', een vereniging waar iedereen zich thuis en welkom voelt.

Niet alleen inwoners van Beesd, maar ook uit de omliggende dorpen die geen buitensportaccommodatie tot hun beschikking hebben. Maar ook voor inwoners die niks met voetballen hebben, kan en wil v.v. Beesd graag een sociale rol vervullen.

Een van de activiteiten die is genoemd bij de aanvraag van het leefbaarheidsbudget van de Gemeente Geldermalsen was het organiseren van een 'Beesd Bijzonder' toernooi en een muziekfestival. Dit zal samen worden gehouden op zaterdag 3 september a.s. met het toernooi van 14:00 tot ongeveer 16:00 uur met aansluitend livemuziek gespeeld door lokale artiesten onder begeleiding van een band wat eindigt om 22.00uur.

Voor het toernooi worden teams uitgenodigd, bestaande uit mensen die nooit voetballen. Uitnodigingen zijn gestuurd aan o.a. de Zorgimkerij, Thomashuis Beesd, Gemeenteraad en ambtenaren Gemeente Geldermalsen, medewerkers Lingehof, leerkrachten van de basisscholen (Cingelplein), Harmonie Concordia, Vluchtelingenwerk, Vrouwen van Nu, enz.

De 'spelregels' zijn eenvoudig; we spelen 7 tegen 7 op een half veld, in partijtjes van 20 minuten. Dus een ijzersterke conditie is niet nodig. Er mag ook regelmatig gewisseld worden. In elk team mogen maximaal 2 spelers deelnemen die wél (regelmatig) voetballen dus de nadruk ligt op vooral mensen (m/v) die écht nooit voetballen, zodat het voor alle teams leuk is om mee te doen.

Voor het muziekfestival zijn artiesten die kunnen zingen of muziekinstrumenten spelen ook van harte welkom om hun talenten te tonen. Let wel, vol is vol qua programma dus wees er snel bij mocht je mee willen doen.

Wilt u zich opgeven of wilt u aanvullende informatie dan graag een email sturen naar vvbsecretaris@hotmail.com

Namens de AC commissie
Jeroen van Stappershoef en Goof Dokman