Het bestuur van v.v. Beesd heeft eind vorig jaar besloten een toekomstvisietraject te starten onder leiding van procesbegeleider Fons van de Logt namens de KNVB.

Na de introductieavond aan het bestuur is er een kernteam samengesteld bestaande uit leden uit alle categorieën van de verenigingen.

Met trots presenteren we het kernteam dat bestaat uit Berry Daemen (Walking Football), Yvonne Smits en Erica van Kilsdonk (WKC-dames), Anjo van Gameren (WKC-heren), Nick Kruissen (zaterdag senioren), Kevin Spronk (zondag senioren), Bart van Lith (junioren), Wim Bender (steunende leden), Hans van Bremen (vrijwilligers).

Op 8 april jl. hebben we een bredere bijeenkomst gehad doordat het gehele kernteam 5-7 mensen per persoon uitnodigde uit dezelfde categorie. Een aantal stellingen passeerden gedurende de avond de revue.

De informatie werd later gepresenteerd op posters in de kantine.

Het kernteam heeft vervolgens uit alle informatie drie kernwaarden voor de club geformuleerd.

De uitwerking van de kernwaarden zal verder vorm krijgen op de ledenbijeenkomst van 3 juni aanstaande. Voor deze avond zijn alle leden van harte uitgenodigd om ook mee te denken.

Het motto voor ons toekomstvisietraject is: Leden denken mee en beslissen mee. Jullie aanwezigheid wordt erg op prijs gesteld.

We beginnen om 19.30 u.

Tot maandag 3 juni!