Hierbij een bericht van de stuurgroep die zich bezig houdt met het samenbrengen van onze twee mooie verenigingen.  Het is duidelijk dat wanneer we, ook op langere termijn, in onze directe omgeving willen blijven voetballen we samen na moeten denken over een sterke gezamenlijke vereniging. We bewijzen bij de jeugd al geruime tijd dat dit erg goed kan en tot mooie dingen leidt. Bredere selecties, meer homogeniteit in de teams, een krachtige uitstraling in de regio en stevige gesprekspartner naar de gemeente.
De stuurgroep is samengeteld uit drie leden van Beesd, Patrick Kemker, Roland Versteegh en Jeroen van Stappershoef en drie leden van Rhelico, Marco Pippel, Bartho van Honk en Gert Rademaker. De stuurgroep wordt op zeer professionele en plezierige manier bijgestaan door Marjan Heinen van de KNVB.
Afgelopen donderdag zijn ze voor het eerst bij elkaar gekomen. De komende periode zal de stuurgroep iedere drie weken bij elkaar zijn om de vaart er goed in te houden. Het doel is om voor het begin van het volgende seizoen samen te gaan. Natuurlijk vinden er onderweg daar naartoe regelmatig afstemmingen met de leden en het bestuur plaats.
Het was niet alleen gezellig maar ook erg constructief. De onderwerpen die besproken moeten worden gaan over het toekomstige bestuur en de daarbij behorende organisatie. De accommodatie en Locatie. Uiteraard het voetbal, financiën, de vereniging en de daarbij horende communicatie. Er is een goede verdeling gemaakt onder de stuurgroepsleden steeds teams van Beesd en Rhelico. Deze "linking-pins" gaan voor de volgende vergadering op zoek naar leden die plaats willen nemen in werkgroepen. De bedoeling is dat zij per onderwerp een samenhangend plan gaan maken die de toekomst van het voetbal in onze omgeving gaat borgen.
De stuurgroep vindt het erg belangrijk dat er volledige transparantie is over wat er besproken wordt en waar we staan. We zullen dan ook alle middelen in zetten om jullie en alle andere geïnteresseerden te informeren. Dit is een ontwikkeling die ons allemaal aangaat, de stuurgroep is slechts een afvaardiging van de leden die met een goed gevoel een mooie toekomst tegemoet willen en kunnen gaan!