De meest enerverende avond tot nu toe! Als in een roller coaster zijn we eerst door de voortgang gegaan. In een enorme vaart hebben we weer grote hoogte punten en ook wel enige “angstige “ momenten met elkaar beleefd. Als een team, “one for all and all for one” staan we achter onze mooie taak. Een nieuwe vereniging aan het begin van het nieuwe seizoen!

Waar staan we?

Op alle fronten zijn er samen met de werkgroep leden mooie, veelbelovende, vorderingen gemaakt. Wat misschien nog het lastigst te regelen is is het zoeken van momenten waarop alle werkgroep leden bij elkaar kunnen komen. We zien steeds weer erg veel passie, betrokkenheid en professionaliteit dat tot erg goede en creatieve oplossingen leidt.

De locatie zal gaan tussen de bestaande Beesd en Rhelico locaties. Een alternatieve plaats is eenvoudigweg te complex en te duur. Alleen al het realiseren van de basis van een voetbalveld kost ca. € 150.000,-.!

Er is nu een volledig inzicht in de financiën, mooie en realistische ideeën over een nieuwe accommodatie, een goed beeld over hoe de bestuurlijke organisatie ingericht zou moeten worden, de fundering voor het inrichten van de voetbal zaken. Alleen de werkgroep cultuur en communicatie moet de eerste bijeenkomst nog krijgen. Zal wel een communicatie probleem zijn J. Gelukkig staat dit nu voor 3 februari gepland.

“Brainstrom”

De brainstorm sessie had als doel te denken over een multicultureel sportcomplex. Een van de voordelen van het nieuw optuigen van een vereniging is dat je de kans hebt dit samen andere sportactiviteiten, verenigingen te doen. Voordelen hiervan zijn onder andere het delen van faciliteiten (kleedkamers, kantine, ruimtes, een hal, en velden), het delen van kosten voor de realisatie, interactie tussen verschillende sporten en mensen.

Vanuit de leden zijn er veel leuke en interessante ideeën gekomen. Voor ons staat echter steeds voorop dat er een nieuwe voetbal vereniging moet komen. Dit blijft het primaire doel. Alles wat daar zonder al te grote aanpassingen bij aan kan sluiten is hetgeen waar we ons op gaan concentreren. Zo denken we over dansactiviteiten, boot camp parcours, skeeler baan, atletiek,

Mogelijkheden, het betrekken van de scholen en loop-, trim-, fiets verenigingen in de buurt en uiteraard blijft jeu de boules bij de club bestaan!

Nieuwe naam van de nieuwe vereniging

Er zijn al veel en erg leuke, mooie, bijzondere namen gestuurd naar het mail adres: stuurgroep15@gmail.com

We hebben er nu een kleine 60 ontvangen. Nog geen 10% van het ledenbestand… Daarom laten we de mogelijkheid voorlopig open. Laat de kans om de naam te bepalen niet aan je voorbij gaan. Niet alleen zet je hiermee een historische voetstap maar maakt ook kans op geweldig voetbal arrangement!