Beste voetbal/Petanque leden,

De gemeente Geldermalsen heeft een budget van € 100.000,-- ter beschikking gesteld voor burgerinitiatieven die de leefbaarheid binnen de gemeente bevorderen. Voor elk gehonoreerd project is er een financiële ondersteuning mogelijk van maximaal € 10.000,--.

Er hebben zich 36 projecten aangemeld voor financiële ondersteuning.

Ook de afdeling Petanque (Jeu de Boules) van onze vereniging heeft een initiatief ingediend bij de gemeente voor het verplaatsen van de boules-banen dichterbij de voorzieningen (clubhuis en toiletten).

Inwoners kunnen middels een stembiljet in de krant of via de website van de gemeente een stem uitbrengen op het volgens hun beste initiatief. Deze stemmen bepalen voor zeventig procent de uitkomst, de overige dertig procent wordt door de gemeenteraad bepaald.

U kunt hier stemmen tot 8 februari!