Afgelopen donderdag 12 februari is de stuurgroep weer bij elkaar geweest.

Informeren besturen
De dag ervoor, woensdag de 11e zijn de beide besturen door de stuurgroepleden geïnformeerd. Er is en blijft volledige transparantie over de voortgang en het doel om voor het begin van het volgende seizoen een vereniging te zijn blijft recht overeind.

Opleveringsdatum komt snel naderbij
De druk begint op te lopen, actielijsten worden langer en beslissingen worden genomen. Het onderzoeksbureau KYBYS is na een zeer uitgebreide interview ronde met besturen en stuurgroepleden begonnen aan het afrondende onderzoek naar de locatie voor de toekomstige vereniging.

Veel technische en juridische vragen moeten worden beantwoord, oude statuten zijn bestudeerd en nieuwe moeten worden opgesteld.

Informatie bijeenkomst
Op 28 maart om 16.30 word voor alle leden, dus Beesd en Rhelico samen, in de grote zaal van de Rodenburg het fusieplan gepresenteerd. Ook zal KYBYS dan uitleg geven over de gekozen locatie. Wij gaan ervan uit dat ruim voor deze datum bekend zal zijn waar er in de toekomst gespeeld gaat worden.

Nieuwe naam
Ook zal op de 28e de nieuwe naam van onze club bekend worden!

Het is van het alle grootste belang dat we allemaal aanwezig zijn! Het gaat tenslotte over de toekomst van het voetbal in onze directe omgeving.

Fantastisch dat de Rodenburg de ruimte belangeloos ter beschikking stelt!

De stuurgroep