Op zaterdag 16 mei is het zover, sportpark Molenzicht zal dan het decor zijn voor het 4e Robert Mars Toernooi. Zo’n 400 voetballertjes, in 42 verschillende teams, zullen de strijd aangaan om de eerste plek in hun poule en om de Fair Play Cup. Daarnaast zullen “De vrienden van Robert Mars” in circa 25 kramen, proberen om zoveel mogelijk geld op te halen voor KiKa.

Dat de “vrienden” de afgelopen maanden niet stil hebben gezeten blijkt wel uit de reeds behaalde resultaten. Zo zal de winnaar van het toernooi door de E van PSV worden uitgenodigd om een wedstrijd te komen spelen in Eindhoven en heeft FC Den Bosch spits, Jordy Thomassen, te kennen gegeven op 16 mei in Beesd te verschijnen. De eerste financiële resultaten zijn ook al zichtbaar. Een aantal brugklassers van het KWC en Lek & Linge hebben hun creativiteit aangewend om geld binnen te halen.

Een nieuw initiatief is de samenwerking met de Oranje vereniging. Op zaterdag 25 april zal er in de tent een middag georganiseerd worden waarvan de opbrengst ten goede komt aan KiKa via het Robert Mars toernooi. Hou de berichtgeving hieromtrent goed in de gaten!

Hulp

De voorbereidingen gaan dus prima maar natuurlijk kunnen wij nog steeds alle hulp gebruiken.

Om, zoals de voorgaande 3 edities, alle meespelende kinderen een aandenken mee te geven zijn we nog op zoek naar donateurs voor onze club van €5.

Ook dit jaar worden weer Robert Mars Toernooi armbandjes verkocht en worden spullen ingezameld voor de markt en verlotingen. Kun en wil je ons steunen met leuke spullen een prijs of een gift zouden wij het fijn vinden als je contact met ons opneemt.

Op www.robertmarstoernooi.nl is alle informatie te vinden en op onze Facebookpagina worden de nieuwtjes gedeeld.