RUMPT Rhelico verloor voor de tweede keer dit seizoen van Beesd. Ook nu werd het 2-1 voor de ploeg van trainer Wim Bender.
Halverwege de wedstrijd stond het verrassend 1-1. Beesd had een tweetal kansen laten liggen voordat Jarno van de Water na een half uur voor de 0-1 zorgde.
De eerste de beste bal op doel aan de andere kant was raak. Een voorzet van Akram Chahyd legde Bertho van Lith af op Willem Verweij, die op slag van rust doeltrof: 1-1.
Rhelico wilde winnen, al had Beesd het meeste balbezit. Maar de thuisclub kwam in de 55ste minuut met een man minder te staan. Chahyd kreeg rood voor slaan. Binnen twee minuten maakte Jasper van Bremen er 1-2 van en stond de thuisclub voor een schier onmogelijke opgave.
Dat bleek ook wel, want in de stand veranderde niets meer. Dat lag meer aan Beesd, dat een handvol kansen verprutste. In de slotfase drukte Rhelico nog even en moest doelman Robert Walraven met hulp van de lat een doelpoging van Olof Schiltmans voorkomen.