Vorig seizoen heb ik namens V.V. Beesd een amateurconvenant met RKC Waalwijk mogen tekenen. Sindsdien hebben er al meerdere leuke activiteiten plaatsgevonden, zo hebben we met ruim 100 leden de wedstrijd RKC- FC Volendam bezocht en heeft onze E1 deelgenomen aan een toernooi in het stadion.

Op 16 september mogen we de wedstrijd RKC Waalwijk- NAC Breda gaan bezoeken. Tijdens de rust van deze wedstrijd zullen 15 jeugdspelers van V.V.Beesd O13 het opnemen tegen de leeftijdsgenoten van RKSV Nemelaer in een Shoot-outwedstrijd.

We willen graag om 18:30 verzamelen op de parkeerplaats van Sportpark Molenzicht om rond 18:45 met auto's richting Waalwijk te gaan. Rond 22:30 verwachten we weer terug zijn. Lijkt het je leuk om mee te gaan en kan een van je ouders/verzorgers rijden?

Een paar dagen voor de wedstrijd krijgt u nog meer informatie over deze dag.

Meld je dan voor Vrijdag 9 september aan via onderstaand formulier. Als u zich heeft ingeschreven stuurt Lars Donga u een bevestigingsmail, deze komt dus niet direct binnen!

Schrijf je dan hier nu meteen in!

Mocht je vragen hebben over het convenant of het bezoek van deze wedstrijd neem dan contact op met Lars Donga

Namens de Activiteiten Commissie

Lars Donga